U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

Politie krijgt steunpunt in gemeentehuis Hilvarenbeek

De agenten die actief zijn in de gemeente Hilvarenbeek hebben sinds 4 april van dit jaar een werkplek in het gemeentehuis. De politiepost aan de Schuttersweg is vanaf die datum gesloten.
Het steunpunt is de uitvalsbasis voor het operationele politiewerk. De politiemensen die dat werk verrichten, doen van daaruit hun werk als ze niet op straat actief zijn. De politie heeft 24 uur per dag toegang tot het politiesteunpunt.

Dienstverlening blijft hetzelfde
De vertrouwde (wijk)agenten blijven gewoon in onze gemeente actief. Ook blijven evenveel politiemensen in de dorpen aan het werk. U kunt de politie op de volgende manieren bereiken:
* Heeft u een vraag voor de politie?
Dan belt u 0900-8844.
* Wilt u aangifte doen?
Dat kan telefonisch of via internet: www.politie.nl/aangifte
Spoed? Bel 112

Hoe werkt het politiesteunpunt?
De nieuwe locatie biedt een aanvullende mogelijkheid om elkaar op afspraak te treffen. Het gemeentehuis is een bekende plek, dicht in de buurt en gemakkelijk toegankelijk. Heeft u een afspraak met de politie? Dan kunt u zich tijdens openingstijden melden bij onze receptie. Als u buiten openingstijden een afspraak heeft, dan wordt u door de agenten zelf ontvangen.
Voor de politie betekent het dat samenwerken met de gemeente nog makkelijker wordt. Het steunpunt bestaat uit enkele flexibele werkplekken in een aparte ruimte. Het steunpunt heeft geen politiefaciliteiten, zoals wapenkluizen, kledingkasten of een ophoudkamer om verdachten tijdelijk op te sluiten.